30 Eki 2010

Reklam hikayeleri---Gillete---


yıl 2100.Traş bıçaklarındaki daha fazla bıçak gelişmesi önlenemez bir duruma gelmiştir.Rakip firmanın,"jilet değil kasatura mübarek"sloganına karşı etkisi güçlü bir reklam ve slogan arayışı içinde olan Gillete firması,eski kulağı kesiklerden bıçkın Ömer ve ekibine işi vermiştir.Daha önce yaptığı 12 işin 9 unda mahkemece hüküm giyen ve içerden yeni çıkan ekibin aklında metin netleşmiştir..
(Günde 3 paket samsun içen bir abi bulunur.seslendirme sabah erken saatlerde,abinin sesi 66 chevrolet gibi homur homurken yapılır.böylece hedef kitle güçlü ve boğuk erkek sesiyle ürünün güçlü yapısını özdeşleştirecektir(bıçkına bak bıçkına)
Yeni mach35 turbosüperkid'in 35 bıçağı ile traş sorununuzu kökünden hallediyoruz.35 süper keskin extra efor bıçağımız sayesinde,tek hamlede tüm derinizi komple yüzüyoruz.
Gillete,oyalamayan traş bıçakları!
(not:Gillete firmasının 3 sene sonra borsadaki değeri %78 düşmüştür.2102 tılında da iflas etmiştir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Entropi

    Denizin üzerinde yansıyan ışıklar hakkında konuşabilecek kadar dingin bir ruh hali içinde olmaya çalışmaktan bahsediyordu. Gözlüklerinin...